A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Батуринська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Бахмацький район

Виконавча дирекція Фонду соціального страхування України інформує

Виконавча дирекція Фонду соціального страхування України регулярно надає інформацію щодо своєї діяльності, відповідно до основної мети -  забезпечити фінансову самостійність та стабільність системи соціального страхування, використати накопичений досвід і не допустити руйнування механізму реалізації конституційного права громадян на соціальне страхування.

Детальніше про Фонд можна дізнатися за посиланням на сайт ФСС або читайте у цьому розділі їх новини.

Вимоги безпеки під час роботи з отрутохімікатами  

      Працівники, направлені на роботу з отрутохімікатами, повинні проходити обов’язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди, що проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року, в обсязі, передбаченому Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246, та інструктаж з охорони праці.

14:44 15.03.2019

У 2018 році Фонд надав допомог на 2,6 млн грн переселенцям та працівникам підприємств зони АТО

Фондом соціального страхування України упродовж 2018 року для 286 застрахованих осіб, які раніше не реалізували свого права на отримання матеріального забезпечення, призначено та виплачено 593 допомоги по тимчасовій втраті працездатності, по вагітності та пологах і на поховання на суму 2,6 млн гривень. Зазначені виплати було профінансовано для таких категорій осіб: 1) які перебувають (перебували) у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями чи фізичними особами, або були добровільно застраховані, та переселилися з тимчасово окупованої території, районів проведення антитерористичної операції або зони надзвичайної ситуації; 2) фактичне місце проживання яких знаходиться в населених пунктах, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, та які перебувають (перебували) у трудових відносинах із: – підприємствами, установами, організаціями чи фізичними особами, що зареєстровані на тимчасово окупованій території України, в районі проведення антитерористичної операції в Донецькій та Луганській областях, або в зоні надзвичайної ситуації; – бюджетними установами, підприємствами та організаціями, що належать до сфери їх управління, які переміщені з населених пунктів, на території яких органи державної влади не здійснюють свої повноваження, в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження у повному обсязі, та відомості щодо зміни їх місцезнаходження внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, але які не забезпечили провадження своєї діяльності; 3) стосовно яких страхувальником не виконано обов’язків щодо нарахування та виплати матеріального забезпечення за страховими випадками, які настали у період роботи застрахованих осіб, у зв’язку з відсутністю можливості встановлення місцезнаходження цього страхувальника відповідно до абзацу третього частини першої статті 30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (крім страхувальників, що зареєстровані на тимчасово окупованій території України, в районі проведення антитерористичної операції в Донецькій та Луганській областях, або в зоні надзвичайної ситуації). Для отримання матеріального забезпечення зазначені категорії застрахованих осіб мають звернутись особисто або через законного представника до відповідного відділення управління виконавчої дирекції Фонду за фактичним місцем проживання (перебування) або місцем реєстрації із заявою, яка повинна містити реквізити банківської установи та номер поточного рахунку застрахованої особи для зарахування матеріального забезпечення. Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому законодавством порядку листок непрацездатності. Допомога на поховання застрахованої особи призначається члену її сім’ї або особі, яка здійснила поховання, на підставі свідоцтва про смерть, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану, та витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання (у разі реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної, міської ради – довідки). Фінансування відбувається відповідно до Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування України деяким категоріям застрахованих осіб, затвердженого постановою правління Фонду від 24.01.2017 № 8 зі змінами, внесеними постановою правління Фонду від 10.10.2017 № 53.

13:16 04.02.2019

При втраті працездатності у перший день роботи лікарняні розраховуються з посадового окладу

Середня заробітна плата для розрахунку розміру допомоги по тимчасовій втраті працездатності, що надається Фондом соціального страхування України, у випадках, коли страховий випадок настав у перший день роботи застрахованої особи, визначається, виходячи зі встановленої тарифної ставки (посадового окладу) або її частини. Розмір зазначеної допомоги залежить від тривалості загального страхового стажу та складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років, або за наявності пільг відповідно до законодавства). Нагадаємо, у загальних випадках при обчисленні середньої заробітної плати (доходу) для забезпечення допомогою по тимчасовій непрацездатності враховуються всі види заробітної плати (доходу) в межах граничної суми місячної заробітної плати, на яку нараховуються страхові внески на страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності. Загальний приклад розрахунку середньоденної заробітної плати: ( Х1 +Х2 + Х3 + Х4 + Х5 + Х6 + Х7 + Х8 + Х9 + Х10 + Х11 + Х12) / 365*, де Х1, Х2, … – заробітна плата застрахованої особи за кожен з 12 місяців розрахункового періоду, що передував місяцю, в якому настав страховий випадок. *Календарні дні за 12 місяців розрахункового періоду. Невідпрацьовані з поважних причин дні (за наявності), необхідно виключити із розрахунку. Також із розрахунку виключаються місяці розрахункового періоду (з першого до першого числа), в яких застрахована особа не працювала з поважних причин. Святкові та вихідні дні не виключаються з розрахункового періоду. Право на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності від Фонду соціального страхування України виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), зайняття підприємницькою та іншою діяльністю, якщо інше не передбачено законом.

15:27 01.02.2019

До 21 січня роботодавці мають востаннє подати звіт по коштах Фонду

Звіт по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, за формою Ф4-ФСС з ТВП за підсумками 2018 року страхувальники мають подати до 21.01.2019. Відповідно до рішення правління Фонду соціального страхування України від 12.12.2018 № 28 зазначена звітність скасована з 2019 року.  «Зведений звіт за 2018 рік по використанню коштів Фонду роботодавці подадуть востаннє. З 2019 року цю форму звітності повністю замінять альтернативні, спрощені і прозорі інструменти. З 01 жовтня минулого року страхувальники подають до Фонду повідомлення про виплату коштів своїм працівникам за фактом перерахування їм допомог від Фонду соціального страхування України, а форма заяви-розрахунку для отримання матеріального забезпечення розширена додатковими відомостями. Ці документи дозволяють контролювати обіг страхових коштів і, водночас, суттєво скорочують час і кошти, які витрачають роботодавці на формування звітності», – зазначив голова правління ФССУ Володимир Саєнко. Зазначимо, з 01 жовтня страхувальникам надано можливість подачі заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису. Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за визначеною формою роботодавці подають упродовж місяця з дня здійснення виплат матеріального забезпечення, окремих виплат потерпілим на виробництві.

11:02 18.01.2019

Соціальне страхування та матеріальне забезпечення застрахованих осіб

В серпні 2017 року розпочав діяльність оновлений Фонд соціального страхування України та його робочі органи. Бахмацьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду в Чернігівській області виконує свої функції на території Бахмацького, Борзнянського та Коропського районів, де зареєстровано 4949 страхувальників - суб’єктів господарської діяльності з середньообліковою кількістю понад 17,5 тис. застрахованих осіб. Відділення здійснює всі,передбачені законом послуги: страхові виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю і пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров’я. Соціальна захищеність застрахованих осіб - найважливіший напрям роботи відділення. За 2018 рік застрахованим особам виплачено понад 21,2 млн грн, в тому числі: понад 9,8 млн грн. сплачено за лікарняними листками у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, понад 3,5 млн грн допомоги по вагітності і пологах, понад 66,1 тис.грн допомоги на поховання застрахованих осіб, понад 7,7 млн грн. страхових виплат та медико-соціальних послуг потерпілим на виробництві та членам їх сімей. 86 особам оплачено лікування в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів на суму понад 1млн.грн. Важливим напрямом діяльності Фонду також є профілактична робота з охорони праці, яка спрямована на пропаганду безпечних умов праці через засоби масової інформації та роботу з роботодавцями, тому що нещасний випадок легше попередити, вклавши кошти у створення безпечних умов праці, ніж нести моральну відповідальність і матеріальні витрати для відновлення зруйнованих після аварій виробництв і допомоги постраждалим. За останній час прийнято кілька важливих постанов правління Фонду, які значно спрощують роботу страхувальникам :  це запровадження електронного документообігу по заявам-розрахункам, відміна деяких звітів, підвищено вимоги до якості реабілітаційного лікування застрахованих осіб та санаторно-курортного лікування потерпілих на виробництві, значно розширено повноваження комісій по соціальному страхуванню підприємств та установ по контролю за раціональним використанням коштів Фонду. В перспективі - запровадження електронних листків непрацездатності для застрахованих осіб. Колектив відділення докладає максимальних зусиль для забезпечення соціальних гарантій застрахованим особам,  передбачених чинним законодавством. Докладну інформацію з питань соціального страхування та реабілітаційного лікування можна отримати у відділенні та його представництвах в Борзнянському та Коропському районах за телефонами: в Бахмачі 2-17-02, 34-7-34, 2-12-96, в Борзні 2-17- 46, в Коропі - 2-14-27. Микола Литвин, начальник Бахмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області

10:25 14.01.2019

Підвищено вимоги до санаторно-курортного лікування за кошти Фонду

З 01 січня 2019 року набули чинності зміни до порядку забезпечення адресним санаторно-курортним лікуванням, що фінансується для потерпілих на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Зокрема, розширено і конкретизовано вимоги до умов розміщення, харчування та послуг з лікування. Метою прийняття документу є своєчасне забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортним лікуванням, посилення контролю за обсягом призначених і фактично отриманих потерпілим діагностичних послуг і лікувальних процедур. Так, передбачено перелік послуг з санаторно-курортного лікування, який узгоджується потерпілим до підписання тристороннього договору про відшкодування витрат. Після проходження лікування перелік із зазначенням призначених і наданих послуг, а також обґрунтуванням внесених до плану лікування змін підписується представниками санаторно-курортного закладу і потерпілим. Конкретизовано забезпечення потерпілих не менше ніж 4-разовим збалансованим дієтичним лікувальним харчуванням з дотриманням добової норми фізіологічних потреб організму в харчових речовинах та енергії. Розміщення здійснюється у двомісному номері із комплектним і справним електротехнічним та сантехнічним обладнанням, зокрема, телевізором, холодильником, кондиціонером або вентилятором, цілодобовим теплопостачанням, водопостачанням (гарячою водою – цілодобово чи за графіком) тощо. Корпуси повинні бути обладнані ліфтами та пандусами для безперешкодного доступу до приміщень. Зміни внесено постановою правління Фонду «Про затвердження Змін до Порядку відшкодування витрат за надані послуги санаторно-курортним закладам за вибором потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання та примірної форми договору про відшкодування витрат за надані послуги санаторно-курортним закладам за вибором потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання» від 12.12.2018 № 31. Зазначимо, упродовж 2018 року за рахунок коштів Фонду соціального страхування України санаторно-курортне лікування отримали понад 10 тис. осіб з інвалідністю. У 2017 році Фондом соціального страхування України було проведено реформу надання соціальних послуг, відповідно до якої на адресність переведено забезпечення санаторно-курортним лікуванням потерпілих. Зокрема, відповідно до нового порядку особи з інвалідністю мають право самостійного вибору санаторно-курортного закладу для проходження лікування. Фінансування проходження курсу лікування потерпілих і проживання їх супроводжуючих осіб здійснюється Фондом 100-відсотково. Періодичність його отримання за кошти Фонду залежить від встановленої групи інвалідності та сягає від одного разу на три роки до щорічного.

16:52 08.01.2019

Понад 2 млн 700 тис. застрахованих осіб отримали допомоги і страхові виплати від Фонду у 2018 році

Упродовж 2018 року за оперативними даними Фонд соціального страхування України профінансував здійснення виплат матеріального забезпечення, враховуючи допомогу по тимчасовій втраті працездатності і по вагітності та пологах, для більш ніж 2,5 млн застрахованих осіб на суму біля 12 млрд грн. Страхові виплати щомісяця фінансувались для понад 208 тис. потерпілих на виробництві та членів їх сімей, загальні видатки склали близько 7,8 млрд грн. Нагадаємо, підставою для нарахування Фондом матеріального забезпечення є подана роботодавцем заява-розрахунок. З 01.10.2018 страхувальникам надано можливість надсилати заяви-розрахунки в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису з метою оптимізації та пришвидшення фінансування. Право на допомогу по тимчасовій непрацездатності (компенсація втраченого заробітку за лікарняними листками), допомогу по вагітності та пологах виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), зайняття підприємницькою та іншою діяльністю, якщо інше не передбачено законом. Підставою для призначення є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а в разі роботи за сумісництвом – копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи. Також Фондом здійснюється фінансування допомоги на поховання застрахованої особи або члена сім’ї, що перебував на її утриманні. Страхові виплати у зв’язку із травмою на виробництві або професійним захворюванням призначаються з дня встановлення інвалідності та виплачуються Фондом щомісячно. Крім того, Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку та забезпечення медико-соціальними послугами, враховуючи всі витрати на лікування. З дня визначення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності настає право потерпілого на отримання одноразової допомоги.

09:35 03.01.2019

Бахмацьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області нагадує про подання звітності по коштах Фонду

З 02 січня 2019 року розпочинається подання звітності страхувальниками по коштах Фонду за ІVквартал 2018 року. Відповідно до п. 4.1. Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування та витратами, зумовленими похованням, затвердженого постановою правління Фонду від 18.01.2011 № 4 , страхувальники зобов’язані формувати та подавати до органів Фонду звітність не пізніше 20 числа наступного за звітним періодом місяця. Базовим звітним періодом для них є квартал. У разі неподання, несвоєчасного або недостовірного подання квартальної звітності, на страхувальників буде накладено штраф у розмірі від 136 до 255 гривень. Звіт за формою Ф4-ФСС з ТВП не подається у разі відсутності у страхувальника заборгованості на початок звітного кварталу та оборотів у звітному кварталі по субрахунку, на якому ведеться облік коштів Фонду, а також у разі наявності заборгованості за Фондом на початок року та відсутності оборотів у звітному кварталі. Адреса Бахмацького відділення: м. Бахмач, вул. Соборності, 42, ліве крило, 2 поверх, телефони: 2-17-02. Представництво відділення в Борзнянському районі: м. Борзна, вул. Незалежності, 2, 2 поверх, телефон: 2-17-46. Представництво відділення в Коропському районі: смт Короп, вул. Поштова, 6, 2 поверх, телефон: 2-14-27.

16:32 02.01.2019

Затверджено новий порядок надання страхових виплат і послуг переселенцям

Внутрішньо переміщені особи, які отримали травми на виробництві, забезпечуватимуться страховими виплатами і фінансуванням медико-соціальних послуг, які проводяться Фондом соціального страхування України, за новим порядком. Відповідну постанову правління ФССУ затвердило 12 грудня 2018 року, документ набуде чинності з дня його оприлюднення на офіційному веб-сайті Фонду. Оновлений порядок вдосконалив механізм надання особам, які були вимушені покинути тимчасово окуповану територію, щомісячних і одноразових страхових виплат, а також фінансування витрат на медичну і соціальну допомогу. Зокрема, врегульовано питання надання допомоги по тимчасовій непрацездатності, яка настала внаслідок нещасного випадку на виробництві. «За наявності оригіналу листка непрацездатності робочі органи виконавчої дирекції Фонду профінансують допомогу по тимчасовій втраті працездатності безпосередньо потерпілим на виробництві, які перемістились на підконтрольну українській владі територію. Порядок дає нам можливість надавати страхові виплати та послуги за місцем їх тимчасового проживання (перебування), навіть якщо роботодавець не переміщувався з тимчасово окупованої території», – говорить в.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергій Нестеров. Крім того, документом передбачено проведення виплат особам, які після перебування у статусі внутрішньо переміщеної особи виїхали на постійне місце проживання за кордон до країн, з якими заключено відповідні міжнародні угоди. Призначення, продовження (відновлення) та припинення страхових виплат внутрішньо переміщеним особам здійснюється на підставі рішення комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, утворених районними державними адміністраціями, виконавчими органами міських, районних у містах рад. Страхові виплати внутрішньо переміщеним особам призначаються робочим органом виконавчої дирекції Фонду або його відділенням за місцем фактичного проживання (перебування) за наявності документів, передбачених загальним порядком призначення, перерахування та проведення страхових виплат, та копії довідки про взяття на облік і рішення Комісії.

10:11 21.12.2018

ОБЕРЕЖНО – ОЖЕЛЕДИЦЯ!

Аналіз виробничого та побутового травматизму показує, що абсолютна більшість випадків травматизму трапляється в результаті падінь під час пересування людей. Наслідком такого травмування є тривала втрата працездатності та інвалідність. В осінньо-зимовий період вірогідність падінь значно зростає,тому для попередження травмування працівників під час виконання виробничого завдання при пересуванні пішки або на транспортному засобі в період складних погодних умов необхідно на підприємстві проводити працівникам позаплановий інструктаж з питань охорони праці щодо їх поводження при виконанні робіт в складних погодних умовах, а водіям транспортних засобів - інструктажі з безпеки дорожнього руху.  Щоб зменшити вірогідність падіння під час пересування пішки в ожеледицю, необхідно дотримуватись наступних основних правил поводження:                                          - взувайте зручне взуття на неслизькій підошві;

12:03 26.11.2018

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь