A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Батуринська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Бахмацький район

Оголошення про вакантні посади відділу ЦНАП

Дата: 12.08.2019 16:45
Кількість переглядів: 241

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад: начальник відділу Центру надання адміністративних послуг виконавчого апарату Батуринської міської ради (1 штатна одиниця), адміністратор (1 штатна одиниця)

Найменування посади та умови праці

  • Начальник відділу Центру надання адміністративних послуг виконавчого апарату Батуринської міської ради (1 штатна одиниця)
  • Адміністратор (1 штатна одиниця)
  • Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги».

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

Вимоги до претендентів на вакантну посаду начальник відділу ЦНАП виконавчого апарату Батуринської міської ради

      • є громадянином України;

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
  • стаж роботи за фахом на державній службі чи службі в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років
  •  досконале володіння державною мовою
  •  досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Спеціальні вимоги: напрямок підготовки юридичного спрямування.

Вимоги до претендентів на вакантну посаду адміністратор

      • є громадянином України;

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
  • стаж роботи за фахом на державній службі чи службі в органах місцевого самоврядування не менше 3 років
  •  досконале володіння державною мовою
  •  досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копію військового квитка (для військовозобовязаних)
  • копію документа про вищу освіту;
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
  • 2 фотографії 3×4;
  • заповнену особову картку встановленого зразка;
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
  • Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Документи подаються  в Батуринську міську раду за адресою: вул. ім. В. Ющенка, 30, м. Батурин, Бахмацький р-н, Чернігівська обл. 16512; тел. для довідок – 48-5-25. Термін  подання документів для участі в конкурсному відборі – з 12 серпня 2019 року по 10 вересня 2019 року включно (30 календарних днів).

Відповідальна за надання інформації про конкурс та прийом докуменів для участі у конкурсі - головний спеціаліст з кадрових питань Штахура Н. Ю.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь