Батуринська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Ніжинський район

Рішення міської ради №6 «Про внесення змін до Програми «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки»

Кількість переглядів: 40
Скликання: дев'яте
Сесія: 47
Тип документу: Рішення міської ради
Дата: 06.10.2025
Номер документу: 6
Назва документу: Про внесення змін до Програми «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки
Прикріплені файли:

Фото без опису

УКРАЇНА

БАТУРИНСЬКА МІСЬКА РАДА

НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ

ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

(сорок сьома сесія дев’ятого скликання)

 

26 вересня 2025 року                        м. Батурин                                      № 6

 

Про внесення змін до Програми «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки

 

Заслухавши інформацію керуючої справами (секретаря) виконавчого комітету Погребняк І.В. про необхідність внесення змін до Програми «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки (далі-Програма), враховуючи неодноразові звернення громадян з порушеного питання, внесені зміни до Програми протягом 2025 року, керуючись Законом України “Про мiсцеве самоврядування в Українi”, міська рада ВИРІШИЛА:

 

  1. Внести зміни до Програми «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки, а саме:
  • в п. 4 Програми після слів «а також виплата одноразової допомоги» додати фразу «онкохворим та»;
  • в п. 1.1 розділу 1 «Загальні положення» в Положенні про надання матеріальної допомоги окремим категоріям населення Батуринської міської територіальної громади після слів «а також виплата одноразової допомоги» додати фразу «онкохворим та»;
  • доповнити п. 2.3 розділу 2 «Порядок призначення матеріальної грошової допомоги» в Положенні про надання матеріальної допомоги окремим категоріям населення Батуринської міської територіальної громади наступним абзацом:

 

 «Для надання матеріальної допомоги онкохворим довідка про доходи членів сім’ї, довідка або рахунок/чек про вартість лікування чи проведення складних оперативних втручань не вимагається. В такому випадку допомога надається один раз на календарний рік в сумі 5000 грн.»

 

  • доповнити п. 2.4 розділу 2 «Порядок призначення матеріальної грошової допомоги» в Положенні про надання матеріальної допомоги окремим категоріям населення Батуринської міської територіальної громади наступним абзацом:

 

«Отримання матеріальної допомоги на дороговартісне лікування чи проведення складного оперативного втручання можливе будь-ким з родичів, чи будь-якою уповноваженою особою за наявності документу, який підтверджує можливість діяти в інтересах хворого (доручення тощо). В такому випадку заявником може бути саме уповноважена особа і перерахування коштів здійснюватиметься саме на рахунок заявника, що також повинно зазначатись в дорученні(тощо).

Також заявником та отримувачем коштів може бути будь-хто із родичів чи близьких осіб, якщо є документ, який підтверджує оплату медичних послуг чи медикаментів для хворого саме заявником (чеки, в яких зазначено хто платник, довідка з медичної установи тощо).

Заявник та/чи хвора особа повинні бути зареєстровані на території Батуринської МТГ не менше ніж 6 місяців до дати звернення.»

 

  1. Затвердити Програму «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки в новій редакції.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку.

 

Міський голова                                                                              Леонід ДУША

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення сорок сьомої сесії Батуринської міської ради дев’ятого скликання від 26 вересня 2025 року № 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма

«Соціальний захист окремих категорій населення

Батуринської міської територіальної громади»

 на 2025-2028 роки

(НОВА РЕДАКЦІЯ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Батурин, 2025

ЗМІСТ

 

  1. Паспорт Програми «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки.                                                                                                       

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма.          

3. Мета Програми.                                                                                              

4. Основні завдання і заходи Програми.                                                           

5. Обсяги та джерела фінансування Програми, строки виконання Програми.                                                                                                         

6. Напрямки діяльності та очікувані результати виконання Програми.         

7. Координація та контроль за ходом виконання Програми.                         

 

Додатки до Програми:

 

Додаток 1: Ресурсне забезпечення  Програми «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки.                                                                  

Додаток 2: Положення про надання  матеріальної допомоги окремим категоріям населення Батуринської міської територіальної громади.

Додаток 3: Порядок надання та виплати одноразової грошової допомоги на/за встановлення пам’ятних знаків на могилах загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, ветеранів війни, бійців-добровольців АТО постраждалих учасників Революції Гідності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. ПАСПОРТ

Програми «Соціальний захист окремих категорій

населення Батуринської міської територіальної громади»

на 2025-2028 роки

 

1. Розробник Програми

Батуринська міська рада, відділ «Центр надання адміністративних та соціальних послуг» Батуринської міської ради

 

2. Відповідальний виконавець Програми

Відділ «Центр надання адміністративних та соціальних послуг» Батуринської міської ради

 

3. Учасники Програми

Виконавчий комітет Батуринської  міської ради, відділ  «Центр надання адміністративних та соціальних послуг»  Батуринської міської ради, фінансовий відділ Батуринської міської ради

4. Термін реалізації Програми

2025-2028 роки

5. Перелік бюджетів, що беруть участь у виконанні Програми

Бюджет Батуринської міської територіальної громади

 

6.Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації

2025 рік – 621 000,00 грн

2026 рік – 189 200,00 грн

2027 рік – 206 100,00 грн

2028 рік – 220 500,00 грн

 

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА

 

Упродовж останніх років одним з першочергових завдань держави та  органів виконавчої влади і місцевого самоврядування є розвиток системи соціального захисту громадян, які гостро потребують матеріальної допомоги. Негативні наслідки економічних проблем відчувають незахищені верстви населення. Зокрема, при реалізації даної Програми допомогою можуть скористатися окремі категорії громадян, що проживають на території населених пунктів Батуринської міської територіальної громади для вирішення проблем зі здоров’ям. В тому числі Програма спрямована на врегулювання процедури одноразової грошової допомоги на лікування/ реабілітацію поранених військовослужбовців внаслідок бойових дій під час захисту суверенної цілісності держави України.

 

  1. МЕТА ПРОГРАМИ

Метою програми є сприяння вирішенню медичних проблем соціально незахищених верств населення, що проживають на території населених пунктів Батуринської міської територіальної громади, підтримка  фінансового стану малозабезпечених  категорій громадян шляхом надання матеріальної допомоги, покриття частини витрат на лікування чи проведення складних оперативних втручань, покращення якості життя пацієнтів після трансплантації, зменшення кількості ускладнень у вигляді відторгнення донорських органів, запобігання погіршенню стану здоров’я та смертності пацієнтів з трансплантованими органами чи тканинами, а також виплата одноразової допомоги на лікування/реабілітацію поранених військовослужбовців внаслідок бойових дій.

 

  1. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ ПРОГРАМИ

 

Пріоритетним завданням  Програми є надання матеріальної допомоги для вирішення медичних проблем (дороговартісне лікування та проведення складних оперативних втручань, щоквартальне відшкодування частини вартості препаратів імуносупресивної терапії хворим, які перенесли трансплантацію органів, відповідно до консультативного висновку медичного закладу) незахищених верств населення  Батуринської міської територіальної громади, а також виплата одноразової допомоги онкохворим та на лікування/реабілітацію пораненим, які брали (беруть) безпосередню участь у бойових діях, або забезпечували (забезпечують) здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії.     

   

  1. ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ, СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету у межах фінансових можливостей (додаток 1).

Обсяг фінансування Програми може бути уточнений протягом року з урахуванням можливостей дохідної частини місцевого бюджету.

Строк виконання зазначеної Програми розрахований на 2025-2028 роки.

 

  1. НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

Члени виконкому після розгляду поданих заявниками документів  визначають осіб, яким буде надано матеріальну допомогу, та визначають її розмір.

Виконання Програми дасть змогу допомогти вирішити економічні,  соціальні та медичні проблеми незахищених верств населення Батуринської міської територіальної громади, покрити частину витрат на лікування чи проведення складних оперативних втручань, забезпечити імуносупресивними препаратами хворих з трансплантованими органами чи тканинами шляхом надання матеріальної допомоги, а також на лікування/реабілітацію пораненим, які брали (беруть) безпосередню участь у бойових діях, або забезпечували (забезпечують) здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії.     

 

7. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

       Координацію дій щодо реалізації Програми здійснює відділ «Центр надання адміністративних та соціальних послуг» Батуринської міської ради.

Контроль за станом реалізації Програми здійснює постійна комісія міської ради з питань бюджету, фінансів та соціально – економічного розвитку.

Відділ «Центр надання адміністративних та соціальних послуг»  Батуринської міської ради аналізує стан виконання Програми, при необхідності ініціює внесення змін до неї з метою більш ефективного використання бюджетних коштів .

             

             

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету                                                       Ірина ПОГРЕБНЯК

 

                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток  1

до Програми

 

Ресурсне забезпечення

Програми «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки   

                                                                                                         гривень

Обсяг коштів, які пропонується  залучити на виконання Програми

 

Етапи виконання Програми

Усього витрат на виконання Програми

2025 рік

Обсяг ресурсів усього,

у тому числі:

 

621 000,00

 

621 000,00

бюджет Батуринської міської територіальної громади

 

621 000,00

 

621 000,00

                                                                                                          гривень

Обсяг коштів, які пропонується  залучити на виконання Програми

 

Етапи виконання Програми

Усього витрат на виконання Програми

2026 рік

Обсяг ресурсів усього,

у тому числі:

189 200,00

189 200,00

бюджет Батуринської міської територіальної громади

189 200,00

189 200,00

                                                                                                             гривень

Обсяг коштів, які пропонується  залучити на виконання Програми

 

Етапи виконання Програми

Усього витрат на виконання Програми

2027 рік

Обсяг ресурсів усього,

у тому числі:

 

206 100,00

 

206 100,00

бюджет Батуринської міської територіальної громади

 

206 100,00

 

206 100,00

гривень

Обсяг коштів, які пропонується  залучити на виконання Програми

 

Етапи виконання Програми

Усього витрат на виконання Програми

2028 рік

Обсяг ресурсів усього,

у тому числі:

 

220 500,00

 

220 500,00

бюджет Батуринської міської територіальної громади

 

220 500,00

 

220 500,00

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету                                                               Ірина ПОГРЕБНЯК

 

 

Додаток  2

до Програми

                                                                                    

ПОЛОЖЕННЯ

про надання  матеріальної допомоги окремим категоріям населення Батуринської міської територіальної громади

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення про порядок надання матеріальної допомоги окремим категоріям населення, що проживають на території населених пунктів Батуринської міської територіальної громади (далі - Положення) визначає механізм, порядок та умови надання матеріальної допомоги (далі -   матеріальна допомога) громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах та не в змозі самостійно їх подолати, а також надання одноразової матеріальної допомоги онкохворим та на лікування/реабілітацію пораненим військовослужбовцям, які брали (беруть) безпосередню участь у бойових діях, або забезпечували (забезпечують) здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії.

Положення про надання  матеріальної допомоги окремим категоріям населення Батуринської міської територіальної громади розроблено відповідно до Конституції України, закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно - правових актів України.

1.2. Матеріальна допомога є безповоротною допомогою, яка надається мешканцям, які зареєстровані та проживають на території Батуринської міської територіальної  громади (зареєстровані не менше 6 місяців) в безготівковій формі за рахунок коштів місцевого бюджету в межах витрат, передбачених на ці цілі на відповідний бюджетний період.

1.3. Матеріальна допомога громадянину (заявнику), який зареєстрований і фактично проживає на території Батуринської міської територіальної громади, надається на лікування відповідно до даного Положення один раз протягом календарного року.

1.3.1. В окремих випадках, коли матеріальна допомога на дороговартісне лікування чи проведення складного оперативного втручання становить максимальну суму 150 000,00 грн чи на лікування/реабілітацію пораненим військовослужбовцям, які брали (беруть) безпосередню участь у бойових діях, або забезпечували (забезпечують) здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії – допомога надається одноразово за весь період лікування.

1.3.2. Матеріальна допомога громадянину (хворому), який переніс трансплантацію органів, на відшкодування частини вартості препаратів імуносупресивної терапії надається щоквартально.

1.4. У Положенні терміни вживаються у наступному значенні.

Мешканці Батуринської міської територіальної громади - особи, які постійно проживають на території Батуринської міської територіальної громади відповідно до Закону України «Про свободу пересування і вільний вибір місця проживання» (які зареєстровані та фактично проживають на території Батуринської територіальної громади), інших нормативно-правових актів України.

Матеріальна  допомога – це форма допомоги, яка надається персонально та безпосередньо конкретній людині (мешканцю Батуринської міської територіальної громади) для вирішення складних життєвих обставин, яка і довела це право через надання відповідних документів.

Складні життєві обставини – обставини, спричинені станом здоров'я (довготривала хвороба, що підтверджується висновком лікувального закладу про необхідність проведення складних оперативних втручань).

 

  •   2. ПОРЯДОК ПРИЗНАЧЕННЯ МАТЕРІАЛЬНОЇ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ

2.1. Підставою для надання або відмови в наданні матеріальної допомоги є особиста заява громадянина, чоловіка/дружини, одного з батьків, одного з повнолітніх дітей, або його законного представника, про надання матеріальної допомоги у зв'язку з потребою, що виникла внаслідок певних обставин, які він не має можливості самостійно подолати.

2.2. Рішення про призначення або відмову в наданні матеріальної допомоги в межах запланованих видатків, передбачених  Програмою «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки (далі – Програма), оформляється рішенням виконавчого комітету Батуринської міської ради.

2.3. Для надання матеріальної допомоги в межах витрат громадяни надають наступні документи:

- особиста заява громадянина;

- копія паспорта (сторінки 1 і 2, а також сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання);

- довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) за формою № 1;

- копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податку;

- копія посвідчення про право на пільги (при наявності);

- довідка про доходи членів сім'ї за останні 6 місяців, що передують місяцю звернення;

- копія медичного документа з лікувальних закладів (із зазначенням медичної установи, яка призначає або призначала лікування, з підписом та печаткою), у тому числі з кабінетів медико-соціальної допомоги, довідка або рахунок/чек про вартість лікування чи проведення складних оперативних втручань;

-  карта реквізитів для отримання коштів;

- інші документи, що підтверджують складні життєві обставини щодо необхідності отримання матеріальної допомоги на проведення складних оперативних втручань.

Для надання матеріальної допомоги онкохворим довідка про доходи членів сім’ї, довідка або рахунок/чек про вартість лікування чи проведення складних оперативних втручань не вимагається. В такому випадку допомога надається один раз на календарний рік в сумі 5000 грн.

2.4. Для надання матеріальної допомоги на дороговартісне лікування чи проведення складного оперативного втручання громадяни надають наступні документи:

- особиста заява громадянина (або його законного представника);

- копія паспорта (сторінки 1 і 2, а також сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) (або свідоцтва про народження);

- копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податку;

- копія посвідчення про право на пільги (при наявності);

- копія медичного документа з лікувальних закладів (із зазначенням медичної установи, яка призначає або призначала лікування, з підписом та печаткою), у тому числі з кабінетів медико-соціальної допомоги, довідка або рахунок/чек про вартість проведення складних оперативних втручань;

-  карта реквізитів для отримання коштів;

- інші документи, що підтверджують складні життєві обставини щодо необхідності отримання матеріальної допомоги на проведення складних оперативних втручань.

Отримання матеріальної допомоги на дороговартісне лікування чи проведення складного оперативного втручання можливе будь-ким з родичів, чи будь-якою уповноваженою особою за наявності документу, який підтверджує можливість діяти в інтересах хворого (доручення тощо). В такому випадку заявником може бути саме уповноважена особа і перерахування коштів здійснюватиметься саме на рахунок заявника, що також повинно зазначатись в дорученні(тощо).

Також заявником та отримувачем коштів може бути будь-хто із родичів чи близьких осіб, якщо є документ, який підтверджує оплату медичних послуг чи медикаментів для хворого саме заявником (чеки, в яких зазначено хто платник, довідка з медичної установи тощо).

Заявник та/чи хвора особа повинні бути зареєстровані на території Батуринської МТГ не менше ніж 6 місяців до дати звернення.

2.5. Для відшкодування частини вартості препаратів імуносупресивної терапії хворим, які перенесли трансплантацію органів, надаються наступні документи:

- особиста заява громадянина;

- копія паспорта (сторінки 1 і 2, а також сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання);

- копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податку;

- копія консультативного висновку із зазначенням препаратів імуносупресивної терапії та їх дозування  (вказавши назву медичної установи, яка призначила лікування) ;

- фінансові документи, що підтверджують вартість придбаних препаратів, вказаних у консультативному висновку медичного закладу ;

-  карта реквізитів для отримання коштів;

2.6. Для отримання одноразової матеріальної допомоги на лікування/реабілітацію пораненим військовослужбовцям, які брали (беруть) безпосередню участь у бойових діях, або забезпечували (забезпечують) здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, надаються наступні документи:

- особиста заява громадянина;

- копія паспорта (сторінки 1 і 2, а також сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання);

- копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податку;

- копія військово-облікового документу (військовий квиток тощо);

- документи (чи їх копії) що підтверджують перебування на військовій службі за призовом чи зарахування до списків особового складу призваного по мобілізації військовослужбовця, про підтвердження про участь в бойових діях військовослужбовця, що претендує на виплату допомоги; про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва) (довідка по формі 5, форма 6, витяг з наказу командира військової частини, медичний висновок з військового лікувального закладу тощо).

 

3. РОЗМІР МАТЕРІАЛЬНОЇ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ

 

3.1. Розмір матеріальної грошової допомоги визначається виконавчим комітетом на підставі наданих документів про обсяги необхідних витрат з урахуванням статусу заявника, його майнового стану і не може перевищувати      5 000,00 гривень.

3.1.1. У  випадках, коли вартість лікування або складного оперативного втручання перевищує 250 000,00 грн, матеріальна допомога одноразово становить 150 000,00 грн  за весь період лікування.

3.1.2. Для відшкодування частини вартості препаратів імуносупресивної терапії хворим, які перенесли трансплантацію органів, сума визначається відповідно до поданих чеків.

3.1.3. Розмір одноразової матеріальної допомоги на лікування/реабілітацію пораненим військовослужбовцям, які брали (беруть) безпосередню участь у бойових діях, або забезпечували (забезпечують) здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії становить 10 000,00 грн.

 

4. ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В НАДАННІ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ

 

4.1. Підставою для відмови заявнику в наданні матеріальної допомоги є:

- подання заявником у заяві недостовірної або неповної інформації щодо себе, членів своєї сім'ї або осіб, які зареєстровані і фактично проживають разом з ним;

 - якщо заявник звернувся із заявою про відмову від матеріальної допомоги;

 - смерть заявника або особи, яка потребує дороговартісного тривалого лікування;

 - неповний комплект документів передбачений пунктами 2.3 – 2.6 даного Положення.

Виплати на лікування/реабілітацію не проводять, якщо травма людини настала внаслідок: 1) вчинення нею кримінального чи адміністративного правопорушення; 2) вчинення нею дій у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння; 3) навмисного спричинення собі тілесного ушкодження чи іншої шкоди своєму здоров’ю; 4) подання нею завідомо неправдивих відомостей для виплати грошової допомоги.

4.2. Рішення про відмову в наданні матеріальної допомоги може бути оскаржене заявником у порядку, визначеному чинним законодавством України.

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету                                                               Ірина ПОГРЕБНЯК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток  3

до Програми

 

ПОРЯДОК

надання та виплати одноразової грошової допомоги на/за встановлення пам’ятних знаків на могилах загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, ветеранів війни, бійців-добровольців АТО постраждалих учасників Революції Гідності

(далі – Порядок)

 

1. Цей Порядок визначає механізм призначення і виплати одноразової грошової допомоги (далі – допомога) на / за встановлення пам’ятних знаків на могилах загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, ветеранів війни, бійців-добровольців АТО, постраждалих учасників Революції Гідності. Допомога виплачується за рахунок коштів місцевого бюджету чи коштів, не заборонених чинним законодавством, в рамках реалізації Програми «Соціальний захист окремих категорій населення Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки.

2. Законодавчою та нормативною основою цього Порядку є Бюджетний кодекс України, закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» «Про основи національного спротиву», «Про правовий режим воєнного стану», «Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин», укази Президента України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» та від 11 лютого 2015 року № 69/2015 «Про вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні», постанова Кабінету Міністрів України від 28 березня 2014 року № 76 «Про соціальний захист членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року до 21 лютого 2014 року, а також осіб, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності», інші законодавчі та нормативні акти, що регулюють відносини у відповідній сфері.

3. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

3.1. Загиблий (померлий) Захисник або Захисниця України – особа, яка загинула (померла) внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, під час безпосередньої участі у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, у забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

3.2. Загиблий (померлий) ветеран війни – особа, якій за життя було встановлено один із таких статусів:

учасника бойових дій - відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (далі - Закон);

особи з інвалідністю внаслідок війни – відповідно до пунктів 10-14 частини другої статті 7 Закону.

3.3. Загиблий (померлий) боєць-доброволець АТО – особа, яка згідно з рішенням відповідної комісії (зазвичай обласної) була визнана бойовим добровольцем в зоні АТО, а пізніше загинула або померла під час або внаслідок виконання свого обов'язку.

3.4. Загиблий (померлий) учасник Революції Гідності – особа, якій за життя було встановлено постраждалого учасника Революції Гідності відповідно до статті 161 Закону.

4. Отримання допомоги.

4.1. Право на отримання допомоги мають дружина (чоловік), діти, батьки та утриманці Захисника чи Захисниці України, ветерана війни, бійця-добровольця АТО, постраждалого учасника Революції Гідності, які на день смерті такої особи і на момент звернення зареєстровані та/або фактично проживають на території Батуринської МТГ (у разі відсутності вищезазначених умов право на отримання допомоги мають інші члени родини: дядько, тітка, сестра, брат, особа, яка здійснила поховання) (далі – заявник / отримувач) за умови якщо загиблий (померлий) Захисник або Захисниця України поховані на території громади.

4.2. Допомога виплачується за умови, якщо загиблий (померлий) Захисник або Захисниця України поховані на території громади.

4.3. Допомога виплачується одному з числа вище визначених осіб у розмірі 30 000 грн (тридцять тисяч гривень).

4.4. Для отримання допомоги заявник / отримувач подає до 01 грудня поточного року до виконавчого комітету Батуринської міської ради заяву.

До заяви додаються:

- документи, що підтверджують статус загиблого: сповіщення, посвідчення УБД тощо;

- копія свідоцтва про смерть Захисника чи Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності;

- копії паспорта громадянина України заявника / отримувача; якщо паспорт громадянина України виданий у формі картки (ID-паспорт), додатково слід подати документ, виданий компетентним органом про реєстрацію місця проживання;

- копія ідентифікаційного заявника / отримувача (реєстраційного номера облікової картки платника податків) – крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган Державної фіскальної служби і мають відмітку у паспорті;

- за необхідності документи (коли заявником/отримувачем буде особа котра не має родинних відносин з похованим), які підтверджують, що особа заявник здійснила поховання: чеки, довідки ОМС тощо;

- копії документів, що підтверджують факт встановлення пам'ятника на могилі загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності (за наявності) (чеки, фото встановленого пам’ятника де чітко видно дані, які ідентифікують загиблого/померлого);

- реквізити особового банківського рахунку заявника / отримувача.

4.5. Крім документів, визначених підпунктом 4.4 Порядку, додатково подаються такі документи:

копія свідоцтва про народження Захисника або Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності – для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого) Захисника або Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності;

копія свідоцтва про шлюб – для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові) загиблого (померлого) Захисника або Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності;

копія свідоцтва про народження дитини для виплати одноразової грошової допомоги дитині загиблого (померлого) Захисника або Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності;

копія рішення районної державної адміністрації, виконавчого органу міської, сільської, селищної ради або суду про встановлення над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування, опіки, піклування (у разі здійснення опіки або піклування над дітьми загиблого (померлого) Захисника або Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності);

копія рішення суду або нотаріально посвідченого правочину, що підтверджуватиме факт перебування заявника/отримувача на утриманні загиблого (померлого) Захисника або Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності (надають особи, які не були членами сім’ї загиблого, але перебували на його утриманні).

У разі виникнення обставин, що можуть вплинути на надання допомоги (зміна місця проживання, банківських реквізитів тощо), заявник / отримувач повідомляє про це міську раду в десятиденний термін з дня виникнення таких обставин.

Якщо пам’ятний знак не встановлений, то у заяві заявник/отримувач зазначає, що зобов’язується встановити пам’ятний знак на могилі загиблого (померлого) Захисника або Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності.

5. Заяви подані після 01 листопада поточного року можуть враховуватись для здійснення виплати в наступному бюджетному році.

6. Виконавчий комітет Батуринської міської ради на своєму засіданні приймає рішення про надання допомоги, формує і затверджує відомості для виплати допомоги та передає їх до компетентного відділу для забезпечення виплати.

7. Допомога виплачується шляхом перерахування коштів банківським установам на вказані особові рахунки отримувачів.

8. Підставою для відмови в наданні допомоги є:

8.1. Відсутність повного пакету документів, визначеного цим Порядком.

8.2. Виявлення недостовірних даних.

8.3. Письмова відмова в одержанні призначеної/нарахованої допомоги.

8.4. Виготовлення та встановлення типового пам’ятного знака на могилі загиблого (померлого) учасника АТО (ООС) меценатом, іншою організацією чи установою будь-якої форми власності чи типу управління тощо (тобто якщо пам’ятник установлено не за кошти родичів чи осіб, які здійснювали поховання).

9. У разі наявності підстав для відмови в наданні допомоги виконавчий комітет Батуринської міської ради на засіданні сесії приймає рішення про відмову в наданні/виплаті допомоги, про що інформує заявника / отримувача письмово із зазначенням підстав для відмови.

10. Заявник може оскаржити рішення про відмову в порядку, встановленому законодавством.

11. Облік заяв про надання і виплату одноразової грошової допомоги на/за встановлення пам’ятних знаків на могилах загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, ветеранів війни, бійців-добровольців АТО, постраждалих учасників Революції Гідності проводиться відповідно до інструкції з діловодства у Батуринській міській раді.

12. Фінансування видатків на надання виплат здійснюється за рахунок коштів, передбачених рішенням Батуринської міської ради про місцевий бюджет на відповідний рік (враховуючи зміни), або за рахунок коштів, не заборонених законодавством.

13. У разі відсутності родичів загиблого (померлого) Захисника або Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності, чи осіб, які здійснювали б поховання, Батуринська міська рада може забезпечити встановлення пам'ятного знака шляхом прийняття відповідного рішення депутатами на засіданні сесії.

14. Якщо тіло загиблого (померлого) Захисника або Захисниці України / ветерана війни / бійця-добровольця АТО / постраждалого учасника Революції Гідності було кремовано, то в такому випадку виплата здійснюється у разі поховання урни з прахом загиблого (померлого) на території громади.

14. Спірні питання щодо надання або відмови в наданні допомоги заявнику вирішуються на засіданні виконавчого комітету Батуринської міської ради.

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету                                                               Ірина ПОГРЕБНЯК

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь