A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Батуринська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Бахмацький район

Перелік послуг

1. Державна реєстрація актів цивільного стану (народження, смерті, шлюбу)

2. Реєстрація місця проживання

3. Паспортні послуги (надаються працівниками відділу ДМС, на час карантину - у Бахмачі)

3.1.Вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку

 

4. Реєстрація нерухомості (на сьогодні відбувається у ЦНАПі Бахмацької РДА)

4.1. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

4.2. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно, іпотеки

4.3. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

4.4. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

4.5.Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

5. Реєстрація бізнесу (відбувається у державного реєстратора Краскова Юрія у Бахмачі)

5.1. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у разі її смерті

5.2. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування)

5.3. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

5.4. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

5.5. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)

5.6. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа (крім громадського формування)

5.7. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (крім громадських формувань)

5.8. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу- підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 

5.9. Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстаційний справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця).

5.10. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

5.11. Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування)

5.12. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця

5.13. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

5.14. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця

5.15. Державна реєстрація припинення  юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)

5.16. Державна реєстрація припинення  юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)

5.17. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної  особи (крім громадського формування)

5.18. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

5.19. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних-осіб  та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадських формувань).

 

6. Видача відомостей з Державного земельного кадастру (відбувається у Відділі Головного управління Держгеокадастру у Бахмацькому районі, у приміщенні податкової)

6.1. Видача довідки з Державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

6.2. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

6.3. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

6.4. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

6.5. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

6.6. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

6.7. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

6.8. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

6.9. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

6.10. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

6.11. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

 

7. Послуги, які надає Бахмацький районний центр зайнятості (на період карантину - у Бахмачі)

7.1. Надання консультацій з питань чинного законодавства про зайнятість

7.2. Надання консультацій щодо працевлаштування

 

8. Питання місцевого значення (надаються у Батуринському ЦНАП)

8.1. Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна

8.2. Прийняття рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлові

8.3. Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності

8.4. Надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою

8.5. Надання одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям строкової служби та служби за контрактом, учасникам АТО

8.6. Надання одноразової матеріальної допомоги  при народженні дитини

8.7. Надання проїзних документів для перевезення пільгових категорій населення

8.8. Видача довідки в нотаріальну контору на оформлення спадщини

 

9. Послуги соціального характеру (всі документи подаються через Батуринський ЦНАП)

9.1. Прийом документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

9.2. Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу

9.3. Видача довідки для отримання пільг інвалідам, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

9.4. Прийом документів для призначення  тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме

9.5. Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

9.6. Прийом документів для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

9.7. Прийом документів для призначення державної допомоги при народженні дитини

9.8. Прийом документів для призначення державної допомоги при усиновленні дитини

9.9. Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

9.10. Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям

9.11. Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

9.12. Надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами

9.13. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

9.14. Надання державної соціальної допомоги на догляд

9.15. Прийом документів для призначення компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги;

9.16. Прийом документів для призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом  I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку

9.17. Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

9.18. Прийом заяв на забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки

9.19. Прийом документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї  та дитини з багатодітної сім’ї

9.20. Прийом документів для встановлення статусу «інвалід війни»

9.21. Прийом документів для встановлення статусу «учасник війни»

9.22. Прийом документів для встановлення статусу члена  сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни

9.23. Прийом заяв на забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками)інвалідів з дитинства та внаслідок загального захворювання

9.24. Прийом заяв на забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками)осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни

9.25. Прийом заяв на забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» 

 

10. Послуги Пенсійного фонду  (на період карантину - обслуговування у Бахмацькому пенсійному)

10.1. Призначення (перерахунок) пенсій

10.2. Надання допомоги на поховання 

10.3. Видача пенсійного посвідчення

10.4. Видача довідок про розмір пенсії

10.5. Видача довідок  про перебування на обліку.

10.6. Видача довідок про заробітну плату за формою ОК-5 (ОК-2, ОК-7)

10.7. Переведення пенсії за новим місцем проживання

10.8. Зміна способу виплати пенсії

 

11. Нотаріальні послуги (секретар міської ради, Ющенка, 32)

11.1. Посвідчення заповіту (крім секретного)

11.2. Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документа

11.3. За свідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього

11.4. Засвідчення справжності підпису на документі

11.5. Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами

 

12. Земельні питання (послуги надаються у Батуринському ЦНАПі)

12.1. Прийняття рішення щодо поділу земельної ділянки комунальної власності

12.2. Погодження технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок

12.3. Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

12.4. Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

12.5. Внесення змін до діючого договору оренди земельної ділянки

12.6. Припинення договору оренди земельної ділянки

12.7. Поновлення договору оренди земельної ділянки

12.8. Надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки та продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення (на якій розташовано об’єкт нерухомого майна, що є власністю покупця цієї ділянки), межі якої визначено в натурі та без зміни її цільового призначення

12.9. Припинення права користування земельною ділянкою

12.10. Передача у власність земельної ділянки, що перебуває у комунальній власності

12.11. Передача в оренду земельної ділянки із земель комунальної власності

12.12. Надання у постійне користування земельних ділянок із земель комунальної власності

12.13. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною цільового призначення

12.14. Зміна цільового призначення земельної ділянки

12.15. Припинення права власності на земельну ділянку  у разі добровільної відмови власника землі

12.16. Відмова від земельної ділянки, яка знаходиться у користуванні у разі добровільної відмови землекористувача

12.17. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення*

 

13. Видача документів дозвільного характеру (послуга надається у Батуринському ЦНАПі)

13.1. Видача (продовження дії) дозволу на розміщення реклами 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь