Як самостійно отримати довідку про доходи в Електронному кабінеті
Триває період подання декларацій державними службовцями та особами,
уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування. У цей період традиційно зростає кількість користувачів
Електронного кабінету. Сервіс дозволяє оперативно та у будь-який час
отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків,
необхідні для заповнення декларації.
Щоб скористатися послугою «Отримання відомостей з Державного
реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та
утриманих податків», користувачу необхідно мати кваліфікований електронний
підпис. Запит на отримання такої інформації надсилається у приватній частині
Електронного кабінету, вхід до якої здійснюється саме за допомогою такого
електронного підпису.
Детальніше про алгоритм отримання довідки дивіться у нашому відео або
офіційній сторінці у мережі Фейсбук
Сектор комунікацій Головного управління ДПС у Чернігівській області.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)