Найменування посади та
умови праці |
Начальник фінансового відділу Батуринської міської ради
Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії
встановлюються відповідно до ЗУ «Про місцеве
самоврядування в Україні», «Про службу в органах
місцевого самоврядування»; постанови КМУ від 9 березня 2006 р. N 268 «Про упорядкування структури та умов
оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади,
органів прокуратури, судів та інших органів».
|
Кваліфікаційні вимоги до
претендентів на посаду
начальник фінансового
відділу виконавчого комітету
Батуринської міської ради |
Вимоги до претендентів на вакантну посаду начальник фінансового відділу виконавчого комітету Батуринської міської ради є громадянином України;
♦ повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
♦ стаж роботи в органах місцевого самоврядування (державної служби) або в галузі фінансів не менше 5 років.
♦ досвідчений користувач програмних комплексів з ведення бухгалтерського обліку та складання звітності, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або альтернативним пакетом Libre Office, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, системою ProZorro, знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне
користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.;
♦ вільне володіння державною мовою
♦ знання Бюджетного кодексу, Податкового кодексу, Кодексу законів про працю України, наказів Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи
|
Перелік документів, які
необхідно подати для участі у
конкурсному відборі, та строк
їх подання |
♦ заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
♦ письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до
зазначеного Закону
♦ автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
♦ копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
♦ копію документа про вищу освіту;
♦ копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
♦ 2 фотографії 3×4;
♦ заповнену особову картку встановленого зразка;
♦ декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Документи подаються в Батуринську міську раду відділ ЦНАП за адресою: вул. Кооперативна, 9, м. Батурин, Ніжинський р-н, Чернігівська обл. 16512; тел. для довідок – 0987456295. Термін подання документів для участі в конкурсному відборі – з 27 листопада 2020 року по 26
грудня 2020 року включно (30 календарних днів).
Відповідальна за надання інформації про конкурс та прийом докуменів для участі у конкурсі - Штахура Н. Ю.
|