A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Батуринська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Ніжинський район

Батуринська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу Батуринської міської ради

Дата: 27.11.2020 16:24
Кількість переглядів: 127

Найменування посади та
умови праці

Начальник фінансового відділу Батуринської міської ради


Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії
встановлюються відповідно до ЗУ «Про місцеве
самоврядування в Україні», «Про службу в органах
місцевого самоврядування»; постанови КМУ від 9 березня 2006 р. N 268 «Про упорядкування структури та умов
оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади,
органів прокуратури, судів та інших органів».

Кваліфікаційні вимоги до
претендентів на посаду
начальник фінансового
відділу виконавчого комітету
Батуринської міської ради

Вимоги до претендентів на вакантну посаду начальник фінансового відділу виконавчого комітету Батуринської міської ради є громадянином України;


♦ повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
♦ стаж роботи в органах місцевого самоврядування (державної служби) або в галузі фінансів не менше 5 років.
♦ досвідчений користувач програмних комплексів з ведення бухгалтерського обліку та складання звітності, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або альтернативним пакетом Libre Office, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, системою ProZorro, знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне
користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.;
♦ вільне володіння державною мовою
♦ знання Бюджетного кодексу, Податкового кодексу, Кодексу законів про працю України, наказів Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи

Перелік документів, які
необхідно подати для участі у
конкурсному відборі, та строк
їх подання

♦ заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
♦ письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до
зазначеного Закону
♦ автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
♦ копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

♦ копію документа про вищу освіту;
♦ копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
♦ 2 фотографії 3×4;
♦ заповнену особову картку встановленого зразка;
♦ декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Документи подаються  в Батуринську міську раду відділ ЦНАП за адресою: вул. Кооперативна, 9, м. Батурин, Ніжинський р-н, Чернігівська обл. 16512; тел. для довідок – 0987456295. Термін  подання документів для участі в конкурсному відборі – з 27 листопада 2020 року по 26
грудня 2020 року включно (30 календарних днів).


Відповідальна за надання інформації про конкурс та прийом докуменів для участі у конкурсі -  Штахура Н. Ю.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь