Батуринська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Ніжинський район

Батуринська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста фінансового відділу виконавчого комітету Батуринської міської ради (з правом юридичної особи)

Дата: 14.12.2020 10:19
Кількість переглядів: 904

Батуринська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста фінансового відділу виконавчого комітету Батуринської  міської ради (з правом юридичної особи)

Найменування посади та
умови праці
Провідний спеціаліст фінансового відділу Батуринської міської ради (з правом юридичної
особи)

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до ЗУ «Про місцеве
самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування»; постанови КМУ від 9 березня 2006 р. N 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».
Кваліфікаційні вимоги до
претендентів на посаду
начальник відділу соціального захисту та охорони здоров’я
Батуринської міської ради
Вимоги до претендентів на посаду провідного спеціаліста фінансового відділу виконавчого комітету Батуринської міської ради (з правом юридичної особи)

♦ є громадянином України;
♦ повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра;
♦ без вимог до стажу роботи;.
♦ з умінням користуватися програмними комплексами з ведення бухгалтерського обліку та складання звітності, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або альтернативним пакетом Libre Office, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, системою ProZorro, знанням сучасних технологій з електронного урядування, вільним користуванням інформаційно-телекомунікаційними технологіями.;
♦ вільне володіння державною мовою
♦ знання Бюджетного кодексу, Податкового кодексу, Кодексу законів про працю України, наказів Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи
Перелік документів, які
необхідно подати для участі у
конкурсному відборі, та строк
їх подання

♦ заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
♦ автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
♦ копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
♦ копію документа про вищу освіту;
♦ копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
♦ декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
♦ 2 фотографії 3×4;
♦ заповнену особову картку встановленого зразка;

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Документи подаються  в Батуринську міську раду відділ ЦНАП за адресою: вул. Кооперативна, 9, м. Батурин, Ніжинський р-н, Чернігівська обл. 16512; тел. для довідок – 0987456295. Термін  подання документів для участі в конкурсному відборі – з 14 грудня 2020 року по 13 січня 2021 року включно (30 календарних днів). Відповідальна за надання інформації про конкурс та прийом докуменів для участі у конкурсі - Штахура Н. Ю.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь