Батуринська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Ніжинський район

Стратегія розвитку Батуринської об’єднаної територіальної громади на 2018-2027 рр.

20 листопада 2018 року рішенням № 25 сесії Батуринської міської ради восьмого скликання затверджено Стратегію розвитку Батуринської об’єднаної територіальної громади на 2018-2027 рр.  

Повний текст Стратегії

Найголовніші частини Стратегічного бачення розвитку громади подаємо нижче:

 

Стратегічне бачення розвитку громади

Батуринська громада – козацька гетьманська столиця України, культурно-туристичний екополіс Присеймів`я, яка спирається на агровиробництво та переробну промисловість, раціональне використання ресурсів для нинішніх та прийдешніх поколінь, громада зі сприятливими умовами для розвитку малого та середнього бізнесу, залучення інвестицій, відкрита для зовнішнього світу та нових можливостей. Комфортна та безпечна спільнота щасливих людей, де є розвинута гуманітарна, соціальна, комунальна, спортивна, розважальна інфраструктура.

(Бачення сформульовано не академічним шляхом, а за допомогою участі активних мешканців громади, що брали участь у засіданнях робочої групи)

 

Стратегічні, операційні цілі та завдання

Стратегічна ціль Операційна ціль Завдання
1. Створення сприятливих умов для розвитку економіки та залучення інвестицій 1.1. Стимулювання розвитку аграрного сектору економіки та переробки

 

1.1.1. Сприяння запровадженню серед дрібних сільськогосподарських виробників сучасних аграрних технологій
1.1.2. Заохочення дрібних домогосподарств Батуринської громади до новітніх моделей господарювання та застосування сучасних аграрних технологій
1.2. Маркетинг громади 1.2.1. Розробка бренду громади та просування її унікальності
1.2.2. Підготовка та поширення інвестиційних пропозицій громади
1.3. Покращення підприємницького клімату

1.3.1. Розробка нових генеральних планів та зонінгу для населених пунктів громади, її просторового планування

1.3.2. Підтримка розвитку малого та середнього бізнесу
1.3.3 Створення системи зовнішньої реклами для підвищення інвестиційного клімату
     
2. Розвиток туристичних можливостей громади 2.1. Ефективне використання наявних туристичних можливостей та створення нових 2.1.1. Облік, збереження та використання існуючих об`єктів історико-культурної спадщини як чинника розвитку
2.1.2. Розробка та просування інформаційних продуктів про туристичні та рекреаційні можливості громади
2.1.3. Розвиток фестивального руху
2.1.4. Розробка та запровадження нових туристичних маршрутів
2.1.5. Розробка та встановлення системи інформаційних вказівників на теренах громади
2.2. Розвиток традиційної туристичної інфраструктури 2.2.1. Облаштування сучасних громадських вбиралень в історичній частині Батурина
2.2.2. Облаштування зон відпочинку в населених пунктах громади, насамперед, біля водойм
2.3. Розвиток активного туризму 2.3.1. Підтримка сільського та зеленого туризму
2.3.2. Підтримка велотуризму
2.3.3. Сприяння розвитку зимового туризму
     

3. Покращення умов життя та його безпеки

3.1. Розвиток інфраструктури громади та благоустрій населених пунктів 3.1.1. Розвиток транспортного сполучення на теренах громади
3.1.2. Покращення якості доріг та вулиць
3.1.3. Покращення пішохідного сполучення між адміністративним центром громади та ближніми населеними пунктами
3.1.4. Реалізація локальних проектів із благоустрою на основі підтримки місцевих ініціатив
3.1.5 Впровадження безбар’єрного доступу МГН до адміністративних будівель та об’єктів соціальної інфраструктури.
3.1.6. Створення комфортних умов проживання для нових мешканців громади та залучених спеціалістів.
3.2. Розвиток комунальних послуг 3.2.1. Розширення можливостей надання комунальних послуг мешканцям громади
3.2.2. Запровадження в комунальній сфері енергозберігаючих технологій та альтернативних видів палива
3.2.3. Збільшення кількості абонентів мереж водопостачання та водовідведення, очистка джерел води
3.3. Підвищення рівня безпеки 3.3.1. Поширення вуличного освітлення в населених пунктах громади
3.3.2. Відеоспостереження для всієї громади
3.3.3. Створення та підтримання в постійній готовності місцевої системи оповіщення
3.4. Забезпечення належного рівня охорони здоров'я мешканців громади та їх соціального захисту 3.4.1. Оптимізація мережі комунальних неприбуткових підприємств охорони здоров`я, забезпечення їх кадрами та технічним оснащенням
3.4.2. Розвиток системи соціального захисту мешканців громади
3.4.3. Підтримка профілактики захворювань серед мешканців громади
3.5. Покращення екологічної безпеки на теренах громади

3.5.1. Ліквідація стихійних сміттєзвалищ, налагодження в межах громади системи збирання, сортування, вивозу та утилізації сміття

3.5.2. Захист лісових ресурсів громади та їх відновлення

 

3.5.3. Розчищення русла річки Сейм
     
4. Розвиток соціального капіталу громади

4.1. Покращення управління громадою

4.1.1. Розширення переліку та покращення якості надання адміністративних послуг

4.1.2. Підвищення рівня професійної компетентності управлінських кадрів

 

4.1.3. Запровадження електронного врядування

4.2. Забезпечення взаємодії влади з громадськістю

4.2.1. Підтримка місцевих ініціатив та діяльності громадських організацій мешканців громади

4.2.2. Створення нових інформаційних можливостей для комунікації влади та громадськості

4.2.3. Підтримка нових мешканців громади (серед них – переселенці)

4.2.4. Створення та підтримка діяльності молодіжних і спортивних об`єднань

4.2.5. Інтеграція ромського населення до громади

4.3. Підвищення доступності пропозицій у сфері культури та фізичної культури

 

4.3.1. Перетворення діючих будинків культури, клубів та бібліотек на комфортні місця соціальної комунікації мешканців населених пунктів, розширення їхніх послуг

4.3.2. Модернізація та розширення спортивної інфраструктури

4.3.3. Підтримка розвитку позашкільної освіти в галузях культури та фізичної культури
4.4. Забезпечення доступу до якісної освіти

4.4.1. Запровадження вивчення основ підприємництва та проектного менеджменту, іншої профорієнтаційної роботи

4.4.2. Підтримка розвитку опорної школи, її оснащення та комплектації

4.4.3. Забезпечення доступу до якісної дошкільної освіти

Як відбувалася робота над Стратегією Батуринської ОТГ

З метою ефективного планування розвитку місцевої громади Батуринською міською радою та Чернігівським відокремленим підрозділом установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» протягом 2018 року проведено попередню роботу над проектом Стратегії розвитку Батуринської ОТГ.

09:45 04.01.2019

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь