Електронні сервіси Пенсійного фонду України
Електронні сервіси Пенсійного фонду України
В умовах сьогодення все більшої популярності набувають електронні сервіси Пенсійного фонду України.
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) застраховані особи та пенсіонери мають можливість скористатись значною кількістю послуг, які надаються онлайн:
- отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату, дохід, грошове забезпечення, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
- мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
- мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
- записатися на прийом до органів ПФУ;
- подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
- отримати довідки з QR-кодом;
- переглянути сформований е-лікарняний;
- подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
- надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
- подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб;
- подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання;
- одержувати повідомлення від Пенсійного фонду України;
- укласти договір добровільної сплати страхових внесків;
- зробити благодійну пожертву.
В особистому кабінеті вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс «Пенсійний калькулятор», за допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії.
Крім того функціонують :
- «Кабінет страхувальника», який стане у нагоді юридичним та фізичним особам-підприємцям. Через «Кабінет страхувальника» можна отримати інформацію стосовно електронних довідок про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, переглянути листки непрацездатності та подати заяву-розрахунок щодо сплати коштів за рахунок Пенсійного фонду України за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) і переглядати стан їх опрацювання.
- «Кабінет для підприємств - управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг» - для подання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг.