Батуринська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Ніжинський район

Як подати документи для призначення/перерахунку пенсії без відвідування Пенсійного фонду України?

Дата: 28.06.2024 14:44
Кількість переглядів: 99

Фото без опису

Як подати документи для призначення/перерахунку пенсії без відвідування Пенсійного фонду України?

 

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ реалізована можливість подати документи для призначення/перерахунку пенсії без особистого відвідування органів ПФУ.

Для цього потрібно авторизуватися на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису), “Дія.Підпис” або ID.GOV.UA. Це дозволяє громадянам не виходячи з дому отримувати електронні документи які є аналогами паперових документів.

На вебпорталі Пенсійного фонду України можна подати документи дистанційно

Дистанційно на вебпорталі ПФУ можна провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор» та подати наступні документи:

  • заяву на призначення / перерахунок пенсії;
  • звернення, пропозицію;
  • запит на підготовку паперових документів, довідок з QR-кодом;
  • внести зміни до електронної пенсійної справи;
  • заяву на виготовлення пенсійного посвідчення;
  • записатись на прийом до спеціаліста Пенсійного фонду.

Як отримати електронний підпис?

  • Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Повний перелік таких центрів — за посиланням:  https://czo.gov.ua/ca-registry
  • Електронний ключ до підпису бажано зберігати на змінному носії (наприклад, на флешці).
  • Якщо звернутись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку то можна отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис відповідно до власних тарифів. 

Які документи необхідні для оформлення пенсії онлайн?

Для оформлення необхідно підготувати сканкопії наступних документів:

  • паспорту;
  • ідентифікаційного коду;
  • трудової книжки;
  • диплому про навчання;
  • військового квитка та інші;
  • довідки про заробітну плату за 60 місяців поспіль до 01 липня 2006 року (за бажанням);
  • реквізитів банківського рахунку;
  • фотографії для пенсійного посвідчення;
  • жінкам знадобиться свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).

 

 

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь