П А М ' Я Т К А батькам з порадами щодо запобігання самовільному залишенню дітьми місць проживання
П А М ' Я Т К А батькам з порадами щодо запобігання самовільному залишенню дітьми місць проживання |
|
Як діяти батькам у разі зникнення дитини під час воєнного стану: - покладіть у кишеню дитини записку з ім’ям та прізвищем, контактним телефоном батьків та адресою, або вивчіть із малечею ці прості й дуже важливі дані. Вони можуть суттєво полегшити пошуки; - навчіть дитину зупинятися на місці й чекати батьків, якщо вона загубилася. Нехай голосно кличе на допомогу; - покажіть людей, до яких можна звертатися за допомогою – це поліцейські, охоронці, продавці магазинів та перехожі з дітьми. Якщо дитина знає на пам’ять телефон хоча б одного з батьків – це добре; - дитина має знати, що нікуди не можна йти з незнайомцями, щоб їй не говорили та не обіцяли; - найголовніше правило – не панікувати й швидко повідомити в поліції або військовим, надавши актуальне за віком фото дитини; - якщо ви знаходитесь на вокзалі, зверніться до чергового, аби він зробив оголошення про зникнення у гучномовець; - ніколи не лякайте дитину поліцією – у неї виробляється страх. І якщо дитина потрапить у халепу, боятиметься звернутися за допомогою до патрульних; - коли ви знайдете дитину, ні в якому разі не сваріть її. Адже дитина не хотіла загубитись.
|
Якщо ви побачили дитину без супроводу дорослих – дві поради для небайдужих:
Шановні батьки та дорослі, як тільки вам стало зрозуміло, що дитина самотня або зникла (вимкнений телефон, дитини не має у звичному місці, де вона мала знаходитися, не прийшла вчасно додому або до місця призначення), негайно повідомляйте про це в поліцію: у найближчий відділок, на спецлінію 102 або на урядову телефонну «гарячу лінію» Національної поліції України за номером 0-800-50-0202.
Також працює Telegram – бот для пошуку зниклих дітей http://t.me/.poshukditei_bot, які зникли або з якими втрачено зв'язок під час вторгнення рф в Україну. тел.: (05151)-91-661, (063)-94-21-430 та 102. _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _
|