Батуринська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Ніжинський район

Оформлення онлайн-заяви на отримання пільг на житлово-комунальні послуги для ветеранів війни

Дата: 13.08.2024 09:11
Кількість переглядів: 93

Оформлення онлайн-заяви на отримання пільг на житлово-комунальні послуги для ветеранів війни

Оформлення пільг на житлово-комунальні послуги для ветеранів війни нині є актуальною потребою. Адже ветерани часто можуть перебувати на реабілітації після отримання бойових поранень,  чи бути безпосередньо на полі бою, виконуючи службові обов’язки, у зв’язку з чим не мають можливості  особисто відвідувати сервісні центри державних установ, зокрема й ПФУ.

Тому в Україні запровадили експериментальний проєкт для спрощення звернення за пільгою на оплату житлово-комунальних послуг (ЖКП) для ветеранів війни.

За цим проєктом можна подавати одну спрощену заяву про взяття на облік та про надання пільг ветеранові через через вебпортал електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/).

Цією можливістю можуть скористатися й учасники бойових дій, і особи, що отримали інвалідність унаслідок війни, і учасники війни. Не має значення, чи людина звільнилась зі служби, чи продовжує її, вона все одно має право на отримання пільг. Крім того, заяву на призначення пільг можуть подавати члени родини ветерана.

Заповнити заяву нескладно, оскільки дані збираються через електронну інформаційну взаємодію між державними реєстрами.

Для подання онлайн заяви через вебпортал необхідні такі кроки:

  • Заходимо на вебпортал Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/ ) й авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» обираємо – «Заява на житлову субсидію чи пільгу».
  • Ознайомлюємось  з інформацією у вікні та натискаємо «Продовжити».
  • Обираємо опцію «Заява про взяття на облік ветерана війни і надання йому пільг за експериментальним проектом».
  • Для заповнення онлайн-форми, що з’явиться на екрані: зазначаємо особу, яка подає заяву, загальну інформацію про людину, яка претендує на пільги (паспортні та адресні дані), додаємо дані документів про пільги, інформацію про банківські реквізити, звертаючи увагу на підказки, які дає система.
  • Перед формуванням заяви та відправкою її до ПФУ, за допомогою опції «Додати файл», прикріпляємо  скановані копії документів, які можуть впливати на пільгу (за наявності). 
  • Надаємо згоду на обробку персональних даних, та натискаємо  кнопку «Сформувати заяву».
  • Потім тиснемо  «Підписати та відправити в ПФУ».
  • Про результат розгляду заяви про призначення пільги можна дізнатись  у розділі «Мої звернення» — «Статус звернення».

 

Нагадуємо, що оформити заяву на пільгу для сплати ЖКП можна й іншими способами:

  • безпосередньо  у будь якому  сервісному центрі Пенсійного фонду України;
  • звернутися також до уповноваженої особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або ж обласної та Київської держадміністрації (військової адміністрації);
  • звернутися до посадової особи центру надання адміністративних послуг; 
  • надіслати поштою.

 

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь