ПРОЄКТ РІШЕННЯ Про Програму «Поліцейський офіцер громади» Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки
ПРОЄКТ
-
- БАТУРИНСЬКА МІСЬКА РАДА
- НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ
- ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
(сорокова сесія дев’ятого скликання)
__ жовтня 2024 року м. Батурин № 53
Про Програму «Поліцейський офіцер громади» Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки
Відповідно до ст. 85 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Національну поліцію, Указу Президента «Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності», сприянню реалізації Всеукраїнського проекту «Поліцейський офіцер громади», керуючись ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада вирішила:
- Затвердити Програму «Поліцейський офіцер громади» Батуринської міської територіальної громади»» на 2025-2028 роки (додається).
- Фінансовому відділу Батуринської міської ради передбачити фінансування видатків, пов'язаних з реалізацією Програми відповідно до ст.85 Бюджетного кодексу України.
- Рішення двадцять восьмої сесії Батуринської міської ради дев’ятого скликання від 05 квітня 2024 року № 5 Про затвердження Програми «Поліцейський офіцер громади» Батуринської міської територіальної громади на 2023-2025 роки вважати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку.
В.о. міського голови Тамара ТАРАЛЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням 40 сесії Батуринської міської ради 9 скликання
від __.10.2024 № 53
ПРОГРАМА
«Поліцейський офіцер громади» Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки
м. Батурин
2024 рік
ПАСПОРТ
Програми «Поліцейський офіцер громади» Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки
Ініціатор розроблення програми |
Батуринська міська рада
|
||||
Розробник програми |
Батуринська міська рада |
||||
Співрозробники програми |
Відділення поліції № 1 Ніжинського РВП Головного управління Національної поліції Чернігівської області
|
||||
Відповідальний виконавець програми |
Батуринська міська рада, ВП № 1 Ніжинського РВП Головного управління Національної поліції Чернігівської області
|
||||
Учасники програми |
Батуринська міська рада, ВП № 1 Ніжинського РВП Головного управління Національної поліції Чернігівської області
|
||||
Термін реалізації програми |
2025-2028
|
||||
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) |
Бюджет Батуринської міської територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством |
||||
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього 240 000 грн. Фінансування здійснюється відповідно до ст.85 Бюджетного кодексу України. |
|||||
у тому числі: |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
коштів бюджету Батуринської міської територіальної громади |
60 000 |
60 000 |
60 000 |
60 000 |
|
коштів інших джерел |
– |
– |
– |
– |
|
Разом |
60 000 |
60 000 |
60 000 |
60 000 |
|
ПРОГРАМА
«Поліцейський офіцер громади» Батуринської
міської територіальної громади»
на 2025-2028 роки
1. Загальні положення та визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма «Поліцейський офіцер громади».
Програма «Поліцейський офіцер громади» Батуринської міської територіальної громади» на 2025-2028 роки (надалі – Програма) розроблена відповідно до Законів України «Про Національну поліцію», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента «Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності» та покликана сприяти реалізації Всеукраїнського проекту «Поліцейський офіцер громади».
Метою проєкту є тісна взаємодія поліцейського з територіальною громадою та орієнтація на її потреби. Впроваджується новий формат роботи дільничних офіцерів поліції, який передбачає постійну їх присутність на території громади, більш тісну співпрацю з населенням та керівництвом міської ради, підзвітність громаді та додаткові функції (більший акцент на попередженні правопорушень, оформлення адміністративних матеріалів за порушення ПДР, часткова передача функцій дозвільної системи).
В Програмі передбачено комплекс заходів, що здійснюються на місцевому рівні з метою підтримки діяльності поліцейського офіцера Батуринської міської територіальної громади .
Поліцейський офіцер громади – це співробітник Національної поліції, який отримує заробітну плату, має право на соціальні гарантії та пільги, як і решта поліцейських. Крім того, Національна поліція України забезпечує його одностроєм, табельною зброєю, спеціальними засобами, нагрудною камерою та планшетом. У рамках проекту Національна поліція України також може забезпечити поліцейського офіцера громади обладнаним автомобілем (залежить від фінансування). Поліцейський офіцер громади орієнтований на оперативне вирішення проблем щодо забезпечення належної безпеки саме своєї територіальної громади. Поліцейський офіцер громади не муніципальний поліцейський, він залишається у штаті місцевого органу поліції, який контролює законність прийнятих ним рішень. Водночас він підзвітний громаді щодо забезпечення її безпеки. Для постійної присутності поліцейського офіцера громади на території Батуринської міської територіальної громади облаштовується службове приміщення, що належить громаді. В основу реалізації Програми покладено принцип об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, підприємств, організацій та установ різних форм власності, громадськості для забезпечення охорони громадського порядку та профілактики злочинності.
2. Мета Програми.
Метою Програми є запобігання та припинення адміністративних правопорушень і злочинів, захист життя та здоров’я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань. Забезпечення ефективної підтримки органом місцевого самоврядування та населенням діяльності органів внутрішніх справ на території Батуринської міської територіальної громади спрямоване на підвищення загального рівня правопорядку в населених пунктах громади, захист життя, здоров’я, честі і гідності населення, профілактичну роботу по попередженню злочинності та забезпечення комплексного підходу до розв’язання проблем, пов’язаних з питаннями безпеки.
3. Завдання та заходи щодо реалізації Програми.
Серед основних завдань Програми:
– постійна співпраця поліцейського офіцера з громадою;
– інтеграція поліції в суспільство;
– задоволення безпекових потреб громадян;
– ефективне та консолідоване вирішення локальних проблем громади.
Важливою складовою ефективної діяльності поліцейських офіцерів громади є їх матеріально-технічне забезпечення:
3.1. придбання оргтехніки для роботи поліцейського офіцера громади;
3.2. облаштування кабінетів меблями;
3.3. придбання канцтоварів, доступ до мережі Інтернет;
3.4. придбання автомобіля для службових потреб;
3.5.придбання паливно-мастильних матеріалів для службового автотранспорту поліцейських офіцерів громади (150 л/міс. на 1 автомобіль).
Спільна реалізація проектів, спрямованих на протидію правопорушенням, негативним явищам та забезпечення безпеки громади.
Громада повідомляє поліцейського офіцера громади про проблеми у сфері безпеки та сприяє:
- попередженню правопорушень шляхом створення таких умов, які є некомфортними та небезпечними для правопорушників;
- застосуванню сучасних технологій для зниження кількості правопорушень;
- створенню безпечного дорожнього середовища в громаді та протидії порушенням правил дорожнього руху;
- допомозі людям похилого віку та попередженню правопорушень щодо них;
- створенню маршрутів патрулювання з урахуванням думки громади;
- протидії негативним соціальним явищам (алкоголізм, наркоманія);
- популяризації здорового способу життя;
- профілактиці правопорушень у сфері благоустрою;
- правовій освіті дітей та дорослих;
- протидії жорстокому поводженню з тваринами;
- розшуку зниклих дітей, дорослих, які заблукали.
4. Фінансування Програми.
Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Батуринської міської територіальної громади, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Фінансування здійснюється шляхом перерахунку субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів на рахунки національної поліції в Чернігівській області, згідно затверджених кошторисних показників.
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього |
||||
Джерело фінансування та напрям використання |
Період |
|||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
Кошти бюджету Батуринської міської територіальної громади : |
60 000 грн. |
60 000 грн. |
60 000 грн. |
60 000 грн. |
В т. ч. придбання ПММ |
60 000 |
60 000 |
60 000 |
60 000 |
Разом |
60 000 грн. |
60 000 грн. |
60 000 грн. |
60 000 грн. |
5. Очікувані результати.
Виконання Програми дасть змогу:
– посилити взаємодію правоохоронних органів та органу місцевого самоврядування щодо охорони громадського порядку та боротьби зі злочинністю на території Батуринської міської територіальної громади;
– активізувати участь широких верств населення у правоохоронній діяльності;
– забезпечити належну матеріально-технічну і фінансову підтримку діяльності поліцейських офіцерів громади, які здійснюють діяльність на території Батуринської міської територіальної громади;
– підвищити ефективність діяльності органів внутрішніх справ;
– поліпшити стан правопорядку в населених пунктах Батуринської міської ради, створити додаткові умови для забезпечення особистої безпеки громадян і профілактики правопорушень;
– мінімізувати злочинний вплив на молодь та підлітків, усунути причини та умови, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність.
6. Контроль за виконанням Програми.
Контроль за виконанням даної програми покласти на постійну комісію Батуринської міської ради з питань бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку .
Про хід виконання даної Програми Головне управління Національної поліції Чернігівської області буде інформувати Батуринську міську раду щорічно впродовж 45 днів по закінченню бюджетного року.
В.о. міського голови Тамара ТАРАЛЕНКО