Служба у справах дітей Батуринської міської ради
Служба у справах дітей Батуринської міської ради утворена рішенням сімнадцятої сесії восьмого скликання Батуринської міської ради від 14 травня 2018 року №6 "Про утворення служби у справах дітей та внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2017 року № 13 "Про структуру чисельності виконавчого апарату ради, штатний розклад та витрати на утримання міської ради та її виконавчого комітету" та функціонує з 1 серпня 2018 року.
Адреса: вул.ім.В.Ющенка,30 м.Батурин, Ніжинський р-н, Чернігівська обл., 16512
Телефон: 0463548333
e-mail: baturinska.sl.dity@gmai
Начальник служби – Дорош Катерина Сергіївна
Графік роботи: понеділок-четвер 08:00-17:00
п'ятниця 08:00-16:00
обідня перерва 12:00-12:45
Напрямки діяльності служби у справах дітей:
1) проводить моніторинг діяльності місцевих органів опіки і піклування, пов'язаних із захистом прав, свобод та інтересів дітей, в тому числі дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
2) веде облік дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, під опіку та усиновлених дітей ;
3) проводить роботу щодо влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сімейні форми виховання: на усиновлення, під опіку, піклування, у прийомні сім'ї, дитячі будинки сімейного типу;
4) забезпечує у межах своїх повноважень здійснення контролю за додержанням законодавства щодо соціального захисту дітей і запобігання вчиненню дітьми правопорушень, за виконанням законодавства щодо опіки, піклування та усиновлення дітей;
5) здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім'ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім'ях, сім’ях усиновителів;
6) організовує і проводить разом з іншими структурними підрозділами держадміністрації, кримінальною міліцією у справах дітей заходи щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;
7) надає потенційним усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, батькам-вихователям, прийомним батькам інформацію про дітей, які перебувають на обліку в службі, і видає направлення на відвідування закладів з метою налагодження психологічного контакту з дитиною;
8) готує акт обстеження умов проживання дитини та опис її майна, а також акт обстеження житлово-побутових умов потенційного опікуна, піклувальника, кандидатів в усиновителі;
9) готує звіт про стан виховання, утримання і розвитку дітей в прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу, сім’ях опікунів, усиновителів;
10) бере участь у процесі вибуття дітей із закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та закладів соціального захисту для дітей у сім’ї усиновлювачів, опікунів, піклувальників, до дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей;
11) перевіряє стан роботи із соціального-правового захисту прав дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах та закладах соціального захисту для дітей незалежно від форми власності;
12) порушує перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про притягнення до відповідальності згідно із законом фізичних та юридичних осіб, які допустили порушення прав, свобод і законних інтересів дітей;
13) відвідує дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, перебувають на обліку в службі у справах дітей, за місцем їх проживання, навчання і роботи, вживає заходів для соціального захисту дітей;
14) готує та подає в установленому порядку статистичну звітність;
15) розглядає в установленому порядку звернення громадян;
16) здійснює організаційне забезпечення діяльності комісії з питань захисту прав дитини, готує проекти рішень, висновків та розпоряджень з питань, які розглядаються комісією;
17) проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу з питань, що належать до її компетенції, через засоби масової інформації;
18) здійснює інші функції, які випливають з покладених на неї завдань, відповідно до законодавства.

Прийомна сім’я – це особливий простір любові та підтримки.
🫶Прийомна сім’я – це родина, яка бере на виховання дитину (або декілька дітей), позбавлену батьківського піклування, створюючи для неї умови, максимально наближені до сімейних. Це форма опіки, що дає дітям можливість зростати в турботливому середовищі, отримувати необхідну увагу, виховання та освіту.
🫶Ті, хто прийняв дітей у прийомну сімʼю, є прийомними батьками, а влаштовані діти - прийомними дітьми. Діти перебувають у прийомній родині до досягнення 18-річного віку, а в разі продовження навчання - до 23 років або до закінчення навчання.
🫶Прийомні батьки – це люди, які з власної волі та за покликом серця беруть на себе відповідальність за дитину, допомагаючи їй відчути себе потрібною, важливою та захищеною. Вони не лише забезпечують матеріальні потреби, а й допомагають дитині подолати психологічні травми, спричинені розлукою з біологічною сім’єю.
🫶Прийомна сім’я дає дитині шанс на щасливе дитинство, сповнене тепла та розуміння. Це приклад безкорисливої любові та великої людяності, яка змінює життя тих, хто найбільше цього потребує.
10:57 25.02.2025

КІБЕРБЕЗПЕЧНІ КАНІКУЛИ
Зимові канікули — це період, коли у дітей та підлітків/підліток стане чимало вільного часу для відпочинку та дозвілля. Багато хто проводить час за іграми, переглядом відео та спілкуванням в інтернеті. Проте, чи всі сайти, які відвідує дитина або підліток/підлітка безпечні?
Як навчити кібербезпеці дітей та підлітків/підліток? І як зробити її/його перебування в інтернеті безпечнішим?
Детальніше - у нашому сьогоднішньому дописі
Перш за все потрібно навчити дитину базовим правилам поведінки в інтернеті:
Паролі. Розкажіть дитині про важливість складних і унікальних паролів.
Розповсюдження особистої інформації. Поясніть дитині, що не можна ділитися номером телефону, паролями або іншими персональними даними в мережі.
Також варто поговорити про безпеку у соціальних мережах, якщо дитина або підліток/підлітка має власну сторінку. Перегляньте разом налаштування конфіденційності і поясніть, для чого вони потрібні.
Для того, щоб мати змогу контролювати безпечність сайтів та контенту, який споживає дитина чи підліток/підлітка, можна встановити спеціальні програми для батьківського контролю, щоб обмежити доступ до небажаних сайтів. А також можна встановити ліміт часу, який проводиться з гаджетами.
Ви можете перевіряти, які ігри завантажує дитина чи підліток/підлітка, наскільки вони безпечні та відповідні до віку? А також поговоріть з дитиною про уникання додатків, які збирають персональні дані або дозволяють спілкуватись з незнайомцями/незнайомками.
Окрім цього, можна показати дитині чи підлітку/підлітці освітні відео на тему кібербезпеки. Наприклад, YouTube Kids мають такі у своїй базі. А ще деякі платформи пропонують базові уроки для дітей — Cisco, Google та інші.
Якщо вам потрібна консультація з приводу кібербезпеки, пишіть або телефонуйте на Національну гарячу лінію для дітей та молоді. Наші фахівці та фахівчині допоможуть вам у цьому питанні.
116 111
0 800 500 225
Telegram: https://t.me/CHL116111
14:58 18.12.2024
Прийми дитину в родину
Є різні способи прийняти дитину в родину. Сьогодні розповідаємо про прийомну сім’ю — подружжя або людину, яка може виховувати від 1 до 4 дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, до досягнення ними 18 або 23 років.
16:42 04.11.2024